اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

دوستان عزیزم لطفا هر نظری دارید درباره شعرهام بگید تا بتونم بهتر و بهتر شعر بگم...مرسی از همه.پس نظرررر یادتون نره لطفا.

درود بر ایران زمین پاک



نظرات شما عزیزان:

الي
ساعت18:55---13 اسفند 1391
خيلي قشنگه وبلاگت داداش جونم شعراتم همين طور معرككككككككست ايشالا قلمت هميشه واست خوب بنويسه پاسخ: مرسی از شما دوست عزیز

ترنم باران
ساعت18:27---13 اسفند 1391
سلام داداش من اومدم

اگه گفتی من کیم؟؟؟؟

وبلاگت گشنگه
پاسخ: خانم مهندس تویی دیگه.خوش اومدی


فاطمه
ساعت22:11---12 اسفند 1391
سلام داداش گلم

خوبی؟



من که خیلی حال کردم واقعا.

هم با وبلاگت. هم شعرات!

حالا ایشالا از این به بعد نظر هم میدم پاسخ: مرسی ممنونم ازتون.خوشحالم شعرام دل نشین بوده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: